Skip Navigation
 

ROZRYWKA nad Oceanem

Michał i Stefan Wożnice

Sting R12 - samolot VTOL

45. NOWA TECHNIKA LOTNICZA

Olga Korbut

http://tech.wp.pl/kat,1009659,title,Hybrydowy-smiglowiec-Eurocopter-3X-pobil-rekord-predkosci,wid,15724036,wiadomosc.html

Hybrydowy śmigłowiec Eurocopter X3 przekroczył kolejną granicę lotnictwa osiągając 7 czerwca rekordową prędkość 255 węzłów (472 km/h) w locie poziomym. Kilka dni wcześniej, X3 rozwinął prędkość 263 węzłów (487 km/h) podczas zniżania. Dzięki tym dwóm sukcesom X3 pobił nieoficjalny rekord prędkości dla śmigłowców. Śmigłowiec leciał 40 minut nad południową Francją w pobliżu Istres na wysokości 10 000 stóp (3050 m). X3 jest przykładem statku powietrznego pionowego startu i lądowania (VTOL), który oferuje prędkość samolotu turbośmigłowego i wszelkie zdolności lotne śmigłowca.

Zespół napędowy X3 stanowią dwa silniki turbowałowe RTM 322, zamontowane na skrzydłach o małej rozpiętości, napędzające pięciopłatowy wirnik nośny i dwa śmigła ciągnące. Wariant RTM 322, napędzający X3, oparty jest na RTM 322 służącym do napędu śmigłowca NH90. Ma on cyfrowy układ sterowania FADEC, przystosowany do potrzeb szybkiego śmigłowca.

Koncepcja X3 jest doskonale przystosowana do długotrwałych przelotów wykonywanych z dużą prędkością, z zachowaniem wszystkich zdolności do pionowego startu i zawisu. Eurocopter X3 może być wykorzystywany w operacjach poszukiwawczo-ratowniczych (SAR) dalekiego zasięgu, w misjach straży wybrzeża, lotach patrolowych nad granicą, jako transport pasażerów i przewóz pracowników na morskie platformy wydobywcze ropy naftowej i gazu ziemnego, a także jako usługi transportu miejskiego.

X3 został opracowany w ramach programu Eurocoptera, z wykorzystaniem płatowca jednego z należących do firmy śmigłowców Dauphin. W celu pobicia rekordu prędkości X3 został wyposażony w owiewkę aerodynamiczną piasty wirnika nośnego, sprawdzoną podczas lotów z dużą prędkością wykonywanych przez śmigłowiec testowy Dauphin DGV w latach dziewięćdziesiątych, a także dodatkowe owiewki podwozia. Dauphin DGV umożliwił firmie Aerospatiale – poprzedniczce Eurocoptera – ustanowienie kolejnego rekordu w lotnictwie, dzięki osiągnięciu prędkości 200 węzłów (370 km/h) w 1991 r.

Jak odkręcić internetowy kurek z pieniędzmi?

http://nt.interia.pl/technauka/news-clip-air-modulowa-przyszlosc-lotow-pasazerskich,nId,980890

Mój dziadek zgwałcił USA Wichrem, który jako „latający wagon” DAKOTA Wygrał II Wojnę Światową, ale kto u licha zgwałcił USA Latającym Pociągiem ODRZUTOWYM?

Jest to taka tajemnica jak otrucie Kowalskiego u Urszuli Sipińskiej, spadek po którym przejął Mercedes-Flick, który zafundował Kanadyjsko-Kalifornijski System Energetyki Wodorowej z zajobem Schwarzeneggerem, który zadłużył Amerykanów formalnie na wiele setek miliardów $ a faktycznie na BILIONY.

Oj nie ładnie, nie ładnie Flicku… Idą Żydzi do gazu – Dzieci Boże – a ty odbierasz im biżuterię, walizki z dolarami tudzież akcje Mercedesa, a pomaga ci w tym niecnym procederze ten sukinsyn Preskott Bush – na co Flick AUUUU…

http://nt.interia.pl/raport-wojna-przyszlosci/lotnictwo/news-lockheed-martin-transformer-tx-zdalnie-sterowany-transport-m,nId,1014391

Lockheed Martin Transformer TX to zdalnie sterowany robot, który może dostarczyć ładunek w miejsce niedostępne dla helikoptera - do lądowania potrzebuje tylko połowy przestrzeni, której wymaga śmigłowiec o podobnej ładowności. Po pozbyciu się przesyłki, maszyna może odlecieć w bezpieczne miejsce.

Finalna wersja drona będzie latać z prędkością 370 km/h na maksymalnym dystansie 400 km. Pierwsze testy tego niezwykłego robota powinny się odbyć w 2015 roku.

Projekt był początkowo opracowywany przez Lockheed Martin jako latający samochód o przeznaczeniu militarnym. Więcej na temat:Lockheed Martin | Transformer TX | dron | DARPA

ROZRYWKA nad Oceanem

Ten Dumny patent Airbusa „Focus, XII/2013, s. 58” zamieszcza w dziale ROZRYWKA: http://www.wandaluzja.com/?p=p_357&sName=olga-korbut – ROZRYWKA nad Oceanem. Ja się temu nie dziwię, gdyż jest to Zysk – jeśli w ogóle jakiś – to PARTYKUŁOWY, zaś mój Aerobus daje zysk STRATEGICZNY, a poza tym jest dużo tańszy i MILION razy Bezpieczniejszy, co łatwo policzyć.

Jeśli jednak Airbus ma prawo do zysku Taktycznego a nie Strategicznego to powtarza się sytuacja Japonii, która okazała się NIE MIEĆ PRAWA do własnej polityki energetycznej, gdyż musiała przyjąć za podstawę energetyczną reaktor ROCKFELLERA, co kosztowało ją w Fukushimie 250 miliardów $ strat w I racie a skutki Niewymierne i Wtórne są zwykle dużo większe.

Gdy interpelowano Premiera, DLACZEGO NIE WYŁĄCZONO REKTORÓW? to odpowiedział, że Rząd obawiał się paniki i dzikiej ewakuacji, a poza tym ARMIA OBIECAŁA DOSTARCZYĆ REAKTORY PRZENOŚNE. - I DOSTARCZYŁA? - TAK, ALE OKAZAŁY SIĘ NIESTOSOWNE. Minireaktor URSZULA SIPIŃSKA jest Nieporównanie tańszy o Nieporównanie bezpieczniejszy od superreaktora ROCKEFELLER, ale USA nie mogły się Uzalezniać od OBCEJ technologii.

Otóż to Zajob – czyli zając wielkości nosorożca – zadbał o to, żeby były NIESTOSOWNE, tak jak pilnował, żeby Amerykanie nie zrobili bomby atomowej, jak Niemcy i Japończycy, tak że musieli bombardować Japonię taktycznymi bombami atomowymi Kriegsmarine.

http://www.fakt.pl/komputery,kategoria,955.html

Z prawej Michałi Stefan Woźnicowie - wegierscy Żydzi z Oświęcimia

Sting R12 - samolot VTOL przyszłości

http://nt.interia.pl/galerie/technauka/sting-r12-samolot-vtol-przyszlosci-zdjecie,iId,1521852,iAId,121584#1521851 http://nt.interia.pl/slideshow/galerie,iId,1521851,iAId,121584,iSort,

Sting R12 to pojazd zainspirowany samolotem Quinjet należącym do Agentów Tarczy (znani z komiksów Marvela). Ma startować i lądować pionowo, a z jej usług skorzystają zarówno cywile jak i wojsko. VTOL to akronim od Vertical Take Off and Landing, terminu używanego w lotnictwie do określania zdolności samolotu do pionowego startu i pionowego lądowania. Zresztą, mniejsza o detale, ponieważ projekt jest po prostu znakomity - warto rzucić na niego okiem.

KOMENTARZE INTERNAUTÓW RACZEJ OBRAŹLIWE a mój: Jest to CZTERDZIESTOKTÓRYŚ Zajob Amerykański dla Przeskoczenia mego Aerobusa stylem Olgi Korbut, czyli Saltem Mortalem ze ŚRUBĄ.

http://marucha.wordpress.com/2014/11/19/wolne-tematy-71-2014/ - 193ROZRYWKA nad Oceanem

Juliusz Prawdzic-Tell said - 2014-11-21 (piątek) at 16:46:44 ZW, ZABIŁ MISS NA DYSKOTECE – Maria Jose Alvarado (+19 l.) zginęła przez szalonego zazdrośnika; SUPER Express, 21 XI 2014, s. 11

To jest wersja dla Ubogich na Kieszeni i Umyśle. Nie chodziło bowiem o ZAZDROŚĆ czy konkurencję w biznesie Piękności, ale o grę Polityczną. Obie siostry miały ochroniarza Plutarco Ruiza, gdyż były Aktorkami gry politycznej. ale ochroniarz był na usługach mafii, skąd dostał Rozkaz zlikwidowania sióstr i przejęcia ich biznesu jako Dyrektor – toteż mógł zostać zadenuncjowany przez zleceniodawców mordu, którym już nie był potrzebny.

Podmiot sprawy leży w PATROLOWANIU Morza Karaibskiego i Zatoki Meksykańskiej przez NUKLEARNE bombowce rosyjskie, czego bez pięknych sióstr z Hondurasu wytłumaczyć się nie da. Wszystko bowiem wskazuje na to, ze jako Aktorki – chyba w asyście niezbyt rozgarniętego Ochroniarza – zrobiły TO, co kanclerz Schroeder dla granicy niemiecko-chińskiej na URALU.

Kanclerz Schroeder przeniósł bowiem mój Aerobus-SADDAM z Dniepropietrowska do Pekinu, co było fundacją SUPERMOCARSTWACH Chin. Ponieważ mój Aerobus jest Suwerenem granic azjatyckich – wytyczanych na podstawie map XVIII-wiecznych – więc Komunistyczne Chiny dokonały aneksji Morza Południowochińskiego, gdzie jest kilka archipelagów SPORNYCH.

Podobnie kilka archipelagów Spornych jest na Morzu Karaibskim, co Siostrzyczki załatwiły produkcją mego Aerobusa w Rosji i okupacją Spornych Archipelagów na Karaibach przez najemników rosyjskich – i stąd PATROLOWANIE Morza Karaibskiego i Zatoki Meksykańskiej przez nuklearne bombowce rosyjskie, które podlegały formalnie rozkazom Honduraskich Siostrzyczek, gdyż mogły w każdej chwili zatelefonować po angielsku DO MNIE jako właściciela Długu Amerykańskiego, przy którym Dług Ludwika XIV nie liczy się.

To jest ciekawsze od obicia mym VDTW kapitału żydoarabskiego, który Kanclerz Schroeder uratował w gdańskim NEPTUNIE. Anna German zaś po MŁOTKOWANIU przez markizettę Świnkównę przeleżała rok w gipsie, ale do zdrowia nie wróciła i Wykorkowała.