Skip Navigation
 

Po jednej stronie Niemcy i Polacy

Śmigło ODPYCHOWE

45. NOWA TECHNIKA LOTNICZA

Świdnik

AGUSTA-WESLAND

Wczoraj 11 IX po godz 12 czasu polskiego otrzymałem z Nowego Jorku od Kandydata na Prezydenta Rzeczpospolitej Konwentu Narodowego Polskiego Waleriana Dąbrowskiego taką oto wiadomość: W prospekcie Wystawy Lotniczej w Mielcu jest mój Aerobus opracowany Graficznie z informacją, że został wysłany przez ŚWIDNIK do opracowania komputerowego w AGUSTA-WESTLAND. W związku z tym informuję, że nic mi o tym nie wiadomo, natomiast 10 lat temu prosiłem pana Waśkiewicza w Lublinie o dostarczenie schematu mego Aerobusa dla dyrekcji ŚWIDNIKA, który jednak nie powiadomił mnie o załatwieniu tej sprawy, oraz pisałem niejednokrotnie do Zakładów Lotniczych w Świdniku, ale nie otrzymywałem odpowiedzi.

W związku z tym Kandydat na Prezydenta KNP zwrócił się do mnie o wysłanie mu mej korespondencji na ten temat z NASA i BOEINGIEM, na co odpowiedziałem, że załatwiał tą sprawę pan Brodzki, rozmawiając z Dyrektorami, ale gdy zamierzał zwrócić się z tym do Prezydenta USA jako Sprawą Wagi Państwowej to został pobity przez bojówkę ze skutkiem 11 miesięcy leczenia, więc sprawę w USA Zawiesiłem. W mej korespondencji znalazłem 2 istotne w tym temacie listy, które załączam, jak też schemat Aerobusa do wniosku patentowego ze wrocławskim Klubie Techniki i Racjonalizacji z datą 29.V.2000 z podpisem mego rzecznika patentowego inż. Pałkiewicza. Wcześniej sprawę prowadził inż lotnik Dobrociński, członek zagranicznych klubów i towarzystw lotniczych, ale z powodu uznania przez niego ANOMIMOWEGO Oprotestowania mego Aerobusa na Forum Lotniczym musiałem zerwać z nim stosunki. Potem okazało się, że za Protestem stał późniejszy Prezydent USA George W. Bush, który lansował Osprey'a, którym usunięto mnie też z WKTiR.

xxx

Paweł Wroński, NIE ŚMIGŁOWIEC, NIE SAMOLOT. CO TO? - W języku polskim nie ma jeszcze nawet nazwy. Używa się określenia „zmiennopłat” lun „przemiennopłat, choć chyba lepiej brzmi „wiropłat”. Na świecie latają 2 prototypy tego typu maszyny – jeden w USA a drugi właśnie zawisł nam nad głowami; Gazeta Wyborcza, 08 X 2013, s. 17

Gdy przeczytałem: NASI TEŻ MAJĄ ŁEB NA KARKU. WYMYŚLILI ŚMIGŁOWIEC, KTÓRY ZREWOLUCJONIZUJE LOTNICTWO: http://nt.interia.pl/raport-wojna-przyszlosci/lotnictwo/news-pzl-swidnik-zaprezentowaly-zdalnie-sterowany-smiglowiec,nId,1021947 - to przestraszyłem się, że mój AEROBUS – po Wygraniu Wojny ŚWIATOWEJ – został ZDEZAWUOWANY przez Genialnych Wynalazców ze Świdnika.

Teraz jednak czytam, że to V-22 Osprey, czyli niemiecki Gawron, z którego Luftwaffe zrezygnowało w 1943 r. Jeden z egzemplarzy Gawrona zdobyli Amerykanie, którzy byli nim tak ZACHWYCENI, że nie potraktowali go jako Łup, ale WYKUPILI. Napracowali się nad tym, Wykosztowali, Nawypadkowali i wyszło z tego Wielkie G.

Jednak kilkanaście lat temu Prezydenci USA Buschowie-Bushowie von Krakau SKONTROWALI Gawronem mego Aerobusa – gdyż potrzebny był Przeciw Mnie jakiś program Pozytywny – z czego wyszedł NAJBARDZIEJ NIEUDANY PROGRAM WOJSKOWY USA.

W tytułowym artykule czytamy: „Wojsko [US Army] od 2006 roku kupiło 160 maszyn, ale nadal w Waszyngtonie pojawiają się głosy, że jest to najbardziej nieudany program wojskowy w historii. Z doświadczeń przy tworzeniu nowatorskiej konstrukcji, korzystała korzystała partnerska firma Bella – AgustaWestland – odkupując w 2009 roku część cywilną. Jej ówczesny szef Giuseppe Orsi mówił, że chodzi o to, aby przyśpieszyć program cywilny. Zdaniem Włochów ma on bowiem równie dobre perspektywy jak wojskowy. AW609 ma być równocześnie produkowany we Włoszech i USA.”

„W hangarze AW przy lotnisku Coscina Costa stoi już kolejny kadłub kolejnego prototypu – w większości powstały w zakładach w polskim Świdniku. W przyszłym roku będą kolejne prototypy.”

Nie tak dawno napisałem: „Ponieważ zagroziłem Amerykanom, że jeśli będą NADAL kontrować mego Aerobusa pokazywaniem Odbytnicy to stanie się ona Godłem USA więc oddali swoje Zajoby polaczkom. Nie wiem dlaczego wyskoczyło mi przy tym zajobie hasło: Malwersi Zagraj » (?).

Znaczy to, że Włosi kupili „Świdnik”, żeby nakarmić Głupich Polaczków fekaliami niemieckimi, które zjedli Amerykanie?

Maciej, Jarkowiec, RZĄDZI SPISEK – Amerykanie żyją w złotej erze teorii spiskowych. Historia uczy, że to może się źle skończyć; Wprost, 25 XI 0 1 XII 2013, s. 62-65

Kilkuletni minister Bundeswehry Bilow zeznał przed komisją Bundestagu, że TECHNIKĘ i możliwości przeprowadzenia Zamachu 11-Września ma tylko Pentagon. To śledztwo Bundestagu WYMUSIŁEM JA ogłaszając amerykańsko-niemiecko-polską konferencje w gdańskim NEPTUNIE w/s Konwencji Kapitałowej.

Korespondowałem z dyrekcją Volkwagena i Urzędem Kanclerskim w/s Austriackiego Silnika SUPEREKOLOGICZNEGO, na podstawie którego podpisano Europejską Konwencje Transportu Ekologicznego – w obecności Ministrów Transportu USA, Kanady, Rosji i Japonii – która miała wejść w życie 1 I 1997, co OPROTESTOWAŁEM, godząc się uznanie patentu austriackiego za uznanie mych praw Autorskich wg prawa Niemieckiego i SPŁACENIE Aktywistów Turbinki Kowalskiego. Urząd Kanclerski dawał mi Do Zrozumienia, że jest gotów kupić mój VDTW i AEROBUS, co dawało Niemcom monopol TANIEJ trakcji spalinowej oraz Światowy Monopol Kapitału Lotniczego.

PRZESTRASZENI tym Amerykanie zorganizowali konferencję w Gdańsku – na którą mnie Nie Zaproszono – gdyż Niemcy wycofali się z zakupu VDTW i Aerobusa za koncesję na kapitał asekuracyjny w USA, a jest to kapitał Rządzący, bo każdy glosuje na SWOJE pieniądze.

Ponieważ Familia Bushów von Auschwitz SKRYMINALIZOWAŁA amerykański kapitał asekuracyjny to Amerykanie zaczęli się pchać do NIEKRYMINALISTÓW Drzwiami i Oknami, co było Niebezpieczne, gdyż biura niemieckich towarzystw ubezpieczeniowych były prowizorycznie w WTC. W ten sposób na WTC powstał więc nowy NIEKRYMINALNY rząd USA, więc Prezydentowi USA nie pozostało nic innego, jak BŁAGAĆ Bin Ladena o ratunek przed kapitałem Niekryminalnym.

Ja tego nie wymyśliłem tylko zostało to ujawnione przez spowodowane przeze mnie śledztwo Bundestagu w/s WTC, które miało być opublikowane w kobiecym magazynie politycznym CICERO, który padł jednak ofiara bardzo brutalnej interwencji policji – brutalniejszej niż Der Spiegel przy publikacji Niezależnego śledztwa w/s Mordu w Poecking pod Monachium, po którym Niemcy obudzili się w NIE SWOIM PAŃSTWIE. Śledztwo Bundestagu w/s WTC wykazało – poza Kierowniczą rolą Pentagonu, że terrorystami arabskimi kierowa nie Bin Laden, ale Zarkawi, który został zamordowany przez Bin Ladena z ZAZDOŚCI.

Red. Baliszewski mówił, że HISTORIA REALIZUJE SIĘ PRZEZ SPISKOWŚĆ – w co ja nie wierzę. Kapitał kryminalny – czyli amerykański kapitał asekuracyjny – działa bowiem przez Dezinformację (kłamstwo) i Spiskowość, i dlatego Amerykanie pchali się Drzwiami i Oknami do NIEKRYMINALISTOW. Ci Niekryminaliści zapłacili jednak wysoką cenę porzucenie VDTW i Aerobusa dla kapitału żydoarabskiego.

A i r b u s X6

Takich ze śmigłem ODPYCHOWYM w D. to było już KILKA. a raz pierwszy pokazano mi to jako KONTRĘ mego Aerobusa na PWr. Ma to szybkość DO 440 km/h, czyli dużo mniej od Aerobusa a poza tym Przeciwobrotowe śmigła odpychowe Aerobusa są NOŚNE i STEROWE, co potęguje Nośność, Sterowność i BEZPIECZEŃSTWO.
X6 na 200 osób byłby Dziwadłem, natomiast Aerobus na 400 osób to Normalka.

http://wiadomosci.wp.pl/gid,18321108,kat,1356,title,Smiglowce-przyszlosci-USA,galeria.html Śmigłowce przyszłości USA – aktualizacja 2016-05-10 (16:11)

Obama staje na głowie, aby obronić Buschów-Sherffów-Bushów jako Najlepszych Tancerzy i BOKSERÓW Świata. Świadczy o tym tytułowy artykuł o Ospreyu V-22, który był produkowany w Świdniku-SS i zakupiony przez US Air Force u Fiata. Zdobyli go również Rosjanie, Anglicy i Francuzi, ale po testach zarzucili jako NIEPRZYDATNY, natomiast Amerykanie wykosztowali, nawypadkowali i napracowali się, aby zrobi c to samo, ale wyciągnęli z lamusa PRZECIW memu AEROBUSOWI.

Osprey nie może być sterowany ręcznie tylko KOMPUTEROWO, co zwiększa zagrożenie Wypadkowe, spotęgowane możliwością uszkodzenia jednego z silników, co czyni z Ospreya NURKOWCA pomimo istnienia Awaryjnej transmisji mocy, skutecznej w 7% awarii, co czyni Gadżetowy wehikuł NADWYPADKOWYM w przeciwieństwie do STUPROCENTOWO bezpiecznego Aerobusa. Aerobus może ulec Śmiertelnemu wypadkowi tylko jeśli pilot chce popełnić Samobójstwo z pasażerami, co może być w Autopilocie jako KONTROLI, który w przypadkach Nieregulaminowych WYŁĄCZY sterowanie ręczne.

Na mojego Aerobusa Saddam Husajn postawił sto miliardów $ dla reformy Bliskowschodniego Rynku Lotniczego, co zlecił SWISSAIROWI, który zlecił opracowanie mego Aerobusa dla ANTONOWA w Dniepropietrowsku, który zrobił z tego MAJSTERSZTIK. Lufthansa WYSADZIŁA jednak nad Atlantykiem 2 Swissairy, co zbankrutowało II Przewoźnika Świata a wobec SKATOWANIA mego Pełnomocnika w NASA przez Najlepszych Tancerzy i Bokserów Kanclerz Schroeder i Jasir Arafat przenieśli mego Aerobusa do Pekinu, GWARANTUJĄC Ukrainie suwerenność i integralność terytorialną. W Pekinie Aerobus-SADDAM jest produkowany na Prawie Wojennym jako KITAN od Chin Prawdziców.

Lotnictwo zimbabwijskie zmusiło do lądowania w Harare transportowce niemieckie, które wiozły ciała czarnych lotników amerykańskich pilotujących Apacze, które w wojnie jugosłowiańskiej zostały Wybite WSZYSTKIE przez Kitany. Ciała Białuchów skremowano w Monachium a na kremowanie Czarnuchów Niemcy nie zgodzili się, ale kilka miesięcy temu zostały one WYSYPANE na płytę lotniska hararyjskiego, gdzie reporterzy mogli je mogli je zobaczyć i Poniuchać, gdyż leżały w upale kilka dni – aż Rząd Najlepszych Tancerzy i Bokserów Świata przyjął warunki zimbabwijskie więc po skonfiskowaniu 800 milionów $ z załadowanego GOTÓWKĄ samolotu odleciały do Durbanu.

Wojna jugosłowiańska była skutkiem NIE UZNANIA mego Protestu oddania Anglikom obligacji amerykańskich na 2 tysiące miliardów $ ZŁOTYCH na obronę Australii przed sojuszem japońsko-chińskim a na jej Wynik miało wpływ WYCOFANIE przez Armię Czerwoną Kitanów dla aneksji Morza Południowochińskiego, którego Najlepsi Tancerze i Bokserzy nie mogli ZASRANYMI Apaczami obronić.

Sprawa ta powtórzyła się na Karaibach, gdzie Siostry Alvarado, które przejęły protektorat nad Skatowanym Pełnomocnikiem zamówiły Aerobusy u KAMAZA dla aneksji karaibskich archipelagów SPORNYCH, które na mocy Doktryny Monroego były pod protektoratem US Navy. Siostry, z których młodsza miała reprezentować Honduras na Miss World w Londynie. Siostry zostały jednak zastrzelone przez swego ochroniarza, ale wszczęta przez nie procedura działa KAPITAŁOWO.

Sprawa KITANA miała aspekt polityczny. Kanclerz Schroeder powiedział na zjeździe Ziomkostw: NIE DRAŻNIJCIE OFIARY, KTÓRA SAMA PCHA SIĘ W NASZE RĘCE. JA WAM DAM LANDY WSCHODNIE W TAKI SPOSÓB, ŻE POLACY BĘDĄ NAM JESZCZE WDZIĘCZNI, ŻE ZOSTALI EUROPEJCZYKAMI – co znaczyło, że będą zarabiać 20 razy więcej od Rosjan.

Sprawę tą wyjaśnił pan Dariusz Kwiecień z Wałbrzycha publikując mapę Ataku Rosyjsko-Niemiecko-Amerykańskiego na Polskę w roku 2007: SZEREMIETIEW: ROSJA I BIAŁORUŚ SZYKUJĄ SIĘ DO EWENTUALNEJ WOJNY Z POLSKĄ: https://marucha.wordpress.com/2016/04/12/polityczny-scenariusz-doprowadzenia-do-wojny-polski-z-rosja-w-roku-2017/.

Na mapie Ataku na Polskę w roku 2007 najciekawsze jest to, że Rosjanie atakują Dolną Wisłę siła 70 dywizji z użyciem TAKTYCZNEJ broni atomowej, które POWSTRZYMUJE Bundeswehra siłą 30 dywizji na HELIKOPTERACH. Nie mogły to być oczywiście Zasrane Apacze, które zabierają po po KILKU komandosów lub marinersów, ale Kitany, z których każdy bierze STU żołnierzy z oporządzeniem.

Z tego wynika, że istniała tajna klauzula niemiecko-chińska o dostarczeniu tysiąca Kitanów na wojnę z Rosją, ale Chińczycy, gdy zorientowali się W Czym Rzecz Kitanów NIE PRZYSŁALI. Plan ten ostatecznie upadł po wywiezieniu przez Kanclerz Hitler-Merkel Skarbu Włastów z Modlina do USA, gdzie został ZAREJESTROWANY jako 750 tysięcy ton złota, co zostało wykorzystane przez Izbę Lordów dla rewindykacji Anglosaskich USA.

To Suponuje, że Atak rosyjsko-niemiecko-amerykański na Polskę w roku 2007 była dla zagarnięcia 3 Skarbców: Złoto Włastów przez Rosję, Złoto Himmlera w Bolesławcu przez USA i Złoto Hitlera w Wałbrzychu przez Niemcy. Sęk jednak w tym, że Skarb Hitlera w Wałbrzychu GWARANTUJE granicę niemiecko-żydowską na Missisipi.

Ja od początku twierdziłem, że Skarb Hitlera w Wałbrzychu nie miał nic wspólnego z Polską, toteż uważałem, że potrzebni są europejscy komisarze Roszczeniowi, w tym amerykański skoro Skarb ten trzyma USA Za Jaja. Namierzone przez AGH złoto – 2,5 miliona ton – jest prawdopodobnie Bułgarskim Skarbem Imperialnym, zdobytym ALBO przez Wandalów Afrykańskich, którzy zabili przy tym 25 tysięcy żołnierzy bizantyjskich, ALBO Bolesława Srogiego, który dał Konstantynopol Bułgarom ??? Gdy w II wojnie światowej mnisi bułgarscy zorientowali się,, że będą musieli oddać te skarby Grekom lub Stalinowi, to wpadli na salomonowy pomysł, aby SPRZEDAĆ je Hitlerowi – bo ten będzie musiał ukryć je w landach wschodnich, które zostaną anektowane przez Polskę, więc będzie można je ODZYSKAĆ.

Po ostatniej wizycie Obamy w Niemczech ZNIKNĘŁA z portali internetowych mapa WOJNA ROSJI, NIEMIEC I USA Z POLSKĄ W ROKU 2007.

Piotr Nisztor, PLANY PODBOJU MAROKA i brak… sprawozdania finansowego – Spółka kierowana przez byłego oficera PRL-owskiego wywiadu otrzymała od Narodowego Centrum Badań i Rozwoju ponad 15 mln zł dotacji na opracowanie lekkiego śmigłowca – ustaliła „Gazeta Polska”, Gazeta Polska, 17-23.XI.2021, s. 24-25.


Dla mnie to jest zrozumiałe jak wyjście z kabały Tuska. Saddam Husajn zlecił dla SWISSAIRA – II lotniczego przewoźnika światowego – reformę Bliskowschodniego Rynku Lotniczego, najlepszego na świecie, na moim Aerobusie. Swissair zlecił opracowanie Aerobusa dla ANTONOWA w Dniepropietrowsku, który zrobił z tego Majstersztik.

Po SKATOWANIU mego pełnomocnika w NASA przez Prezydenta BINLADENA-Busha Juniora – aresztowanego teraz przez US Army za WTC – Aerobus-SADDAM został przeniesiony przez Kanclerza Schroedera i Jasira Arafata z Dniepropietrowska do Pekinu a potem jako Aerobus-KITAN od Chin Prawdziców wziąć udział w wojnie jugosłowiańskiej, gdzie WYRŻNĄŁ Wszystkie Apacze.

Potem Kitajec powrócił do Chin, aby anektować Morze Południowochińskie – podstawę imperialnej doktryny Teodora Roosevelta – którego US Navy, nie mając tej techniki, bronić Nie Mogło.

Polacy reaktywowali jednak Aerobusa-SADDAM jako polsko-uraińskiego MACIEREWICZA, który miał być produkowany w ŚWIDNIKU. Aerobus-MACIEREWICZ został jednak zniszczony zabójstwem 18 generałów lotnictwa w MIROSŁAWCU, co było preludium SMOLEŃSKA. Wobec tego Premier Tusk na ROZKAZ kanclerz Angeli Hitler No I Merkel sprzedał ŚWIDNIK mafii sycylijskiej, która rządzi Unią Europejską jako Rotszyld Włoski.

Z tego wynika, że Macierewicz dogadał się z królem Maroka o budowie fabryki śmigłowców w Maroku na produkcję Aerobusa-SADDAM w Maroku dla reformy Afrykańskiego i Bliskowschodniego rynku lotniczego. Gdy Tusk dowiedział się o sprzedaniu licencji mego Aerobusa dla indyjskiego TATA to wyrzucił Pawlaka na Zbitą Morde: http://wandaluzja.pl/?p=p_279&sName=45.-nowa-technika-lotnicza//

Jeszcze ciekawiej wygląda sprawa mego Aerobusa na Morzu Karaibskim. Otóż siostry Alvarado z Hondurasu chcąc zlikwidować protektorat US Navy nad archipelagami Spornymi poleciały do KAMAZA, gdzie załatwiły produkcję Aerobusa na licencji GWARANCJI Dogadania Się Ze Mną. Ponieważ młodsza miała reprezentować Honduras na Miss World w Londynie a starsza była jeszcze ładniejsza to było to całkiem Możliwe. W trakcie tego USUWANIA US Navy siostry Alvarado zostały jednak ZASTRZELONE przez swego ochroniarza.

Preambuły śledztw US Army i Armii Czerwonej w/s hitlerowskiej bomby atomowej są identyczne: HITLEROWSKA BOMBA ATOMOWA ZOSTAŁA SFINANSOWANA ZA OGROMNE SKARBY WYWIEZIONE Z POLSKI I INNYCH KRAJÓW OKUPOWANYCH, czyli za Złoto Włastów i Złoto Serbskie. Uchwała Oberkommando der Wehrmacht w/s budowy TAKTYCZNEJ bomby atomowej została podjęta na Radzie Politycznej Wehrmachtu w DNIU Kapitulacji Modlina, który został skapitulowany przez Rydza Śmigłego.
Logika Becka i Rydza była taka, że wobec waluty keynesowskiej w Niemczech wywóz Złota Włastów do Berlina ZLIKWIDUJE IMPERIUM BRYTYJSKIE – wobec czego Anglicy będą MUSIELI rzucić na Berlin bombę atomową Tesli.
Jednak na radzie politycznej Wehrmachtu feldmarszałek Brauchitsch jako plenipotent Sejmu Śląskiego ODEBRAŁ Hitlerowi jako Naczelnemu Wodzowi Złoto Włastów i przeznaczył je na Żołd Wehrmachtu, z której to racji żołd Wehrmachtu był DWUKROTNIE wyższy niż w US Army. Kazał też wystawić ŻYDOWI Adolfowi Hitlerowi paszport na emigrację do Palestyny z J (Jude) na awersie.
Wobec groźby aneksji przez Stalina Konstantynopola Hitlera uratowali jednak mnisi bułgarscy sprzedając mu Skarbiec Bizantyjski według logiki, że Hitler MOŻE ukryć go tylko Landach Wschodnich, które zostaną anektowane przez Polskę, wobec czego będą mogli go odzyskać – więc plenipotencja Sejmu Śląskiego poszła Do D.