45. NOWA TECHNIKA LOTNICZA
Nowe zajoby amerykańskie
http://tech.wp.pl/kat,130034,title,King-Stallion-nowy-smiglowiec-amerykanskich-Marines,wid,16589322,wiadomosc.html?ticaid=112b54
Być może nie różni się zewnętrznie od swego poprzednika, ale wojskowi piloci siedzący za sterami twierdzą, że potrafi od niego znacznie więcej. Firma Sikorsky zademonstrowała swoją najnowszą maszynę - śmigłowiec CH-53K zwany King Stallion, mający zastąpić drogie i skomplikowane w eksploatacji CH-53E, używane przez amerykańskich Marines.
Pierwsze CH-53K mają pojawić się wyposażeniu piechoty morskiej w 2019 r. i - podobnie jak CH-53E - trafią do amerykańskich okrętów desantowych. Marines mają ich otrzymać ok. 200, zastępując stopniowo poprzedni model, wycofywany w tempie 15 śmigłowców rocznie.
zobacz wyniki: Posiada trzy cyfrowo sterowane silniki GE Aviation T408 o mocy 7500 koni mechanicznych, gwarantujące o 57 proc. większą moc, niż w przypadku poprzednika, spalając przy tym o 20 proc. mniej paliwa. Poza tym ma kompozytową konstrukcję, nowe łopaty wirnika oraz system cyfrowego sterowania lotem "fly-by-wire", kontrolowany z zaopatrzonego w wielofunkcyjne wyświetlacze „szklanego kokpitu cyfrowego”. Dzięki zastosowanym rozwiązaniom nowy śmigłowiec potrafi przenosić 12-tonowe ładunki na odległość ok. 185 km, niezależnie od warunków zewnętrznych. Jednocześnie uproszczeniu uległa obsługa, wskutek wykorzystania nowoczesnych systemów diagnostycznych, uproszczonej konstrukcji oraz systemowi wymiennych elementów.
Krótka historia śmigłowców CH-53: Projekt pierwszego śmigłowca z rodziny CH-53 został opracowany w 1962 r., a pierwsze egzemplarze trafiły do armii cztery lata później. Niektóre modele wykorzystywano do rozbrajania min, inne do operacji specjalnych i wojskowych misji ratunkowych.
Jednak w 1967 r. dowództwo Marines zgłosiło zapotrzebowanie na śmigłowiec o niemal dwukrotnie większych możliwościach transportowych niż najbardziej zaawansowana wówczas wersja CH-53D. Jego następca miał znaleźć się na okrętach desantowych. W ten sposób powstał CH-53E, który po raz pierwszy wzbił się w powietrze w 1974 r. Na kolejny model przyszło czekać 40 lat.
Elektronika online nawet 70% taniej! Sprawdź!
http://facet.wp.pl/kat,69514,title,Black-Knight-Transformer-latajacy-Hummer,wid,16587877,wiadomosc.htmlBlack Knight Transformer - latający Hummer
Ten projekt jest tak futurystyczny, że wielu wątpiło, że w ogóle da się go zrealizować. Bo czy można skonstruować maszynę, która będzie połączeniem helikoptera i wozu terenowego i zachowa wszystkie ich zalety? Sądząc po zdjęciach oraz najnowszym video, okazuje się, to da się zrobić! Czy amerykański Black Knight Transformer otworzy nową erę w dziedzinie zaawansowanych technologii - erę "transformersów"?
Black Knight Transformer to unikalna na skalę światową konstrukcja będąca połączeniem śmigłowca z pojazdem naziemnym. Prace nad projektem rozpoczęły się w 2010 roku i prowadzi je kalifornijska firma Advanced Tactics. Inspiracją dla twórców były coraz popularniejsze multifunkcyjne drony, ale skala projektu miała być dużo większa - za cel postawiono skonstruowanie maszyny na tyle dużej, by mogła być sterowana nie tylko zdalnie, ale również przez pilota. Powinno znaleźć się w niej również miejsce na odpowiednią ilość ładunku.
Zanim zdecydowano się na konstrukcję pierwszych prototypów, projekt przeanalizowali specjaliści z U.S. Army Aeroflightdynamics Directorate oraz NASA. Na początku w ogóle wątpiono, że innowacyjny plan zda test wykonalności. W 2012 roku skonstruowano pierwszy miniprototyp, który i tak ważył niemal tonę. Gdy okazało się, że maszyna spełniła pokładane w niej nadzieje i pomyślnie przeszła serię testów, przystąpiono do prac nad prototypem w skali 1:1. Ma on 9,5 metra długości, 5,8 szerokości i jest wysoki na 2,5 metra. Jego masa wynosi prawie 2 tony. Obecnie trwają ostatnie prace wykończeniowe i testy. Oczekuje się, że pułap operacyjny maszyny wyniesie nawet 3 000 metrów, a prędkość poruszania się na ziemi - 112 km/h. Black Knight Transformer jest zdolny do pionowego startu i lądowania oraz lotu dzięki ośmiu śmigłom zamontowanym symetrycznie po obu bokach maszyny.
Jakie zadania i cele stoją przed "Czarnym Rycerzem"? Przede wszystkim konstrukcja została pomyślana jako mobilna platforma ewakuacyjna dla rannych w boju żołnierzy lub osób poszkodowanych w klęskach żywiołowych i innego rodzaju sytuacjach kryzysowych. Black Knight Transformer ma lądować (lub dojeżdżać) tuż obok rannej osoby, likwidując tym samym konieczność przenoszenia jej na znaczne odległości i związanych z tym dodatkowych obrażeń. Ponadto maszyna ma być wykorzystywana jako transporter różnego rodzaju ładunku w sytuacjach kryzysowych - dzięki budowie modułowej możliwe jest manipulowanie wewnętrzną powierzchnią załadunkową, co umożliwia dostosowanie parametrów konstrukcji do bieżących potrzeb.
Mimo że na początku obawiano się, że Black Night Transformer nie będzie dostatecznie stabilny w powietrzu, wątpliwości te zniknęły po pierwszych lotach testowych, które odbyły się w tym roku. W ramach ćwiczeń maszyna poderwała się w powietrze i wykonała kilka zawisów, choć ich wysokość ze względów bezpieczeństwa ograniczono do 3 metrów. Trzeba przyznać, że kiedy konstrukcja zacznie operować na docelowym pułapie operacyjnym, który jest 1000 razy większy, widok może być doprawdy fascynujący.
BADZIEWIE to po staropolsku zabawka na choinkę.
KP/PFi, facet.wp.pl
http://wiadomosci.wp.pl/title,Chiny-przechodza-do-ofensywy-na-M-Poludniowochinskim-Buduja-sztuczne-wyspy-w-archipelagu-Spratly,wid,16709095,wiadomosc.html?ticaid=112fb1
Od 15 lat SUWERENEM granic azjatyckich jest mój Aerobus. Z tej Racji Pekin dokonał aneksji Morza Południowochińskiego PO OTRZYMANIU mego Aerobusa od Kanclerza Schroedera, wraz z kapitałem stu miliardów $ Saddama Husajna na Aerobusa-ANTONOWA, zamówionego przez Swissaira w Dniepropietrowsku na REFORMĘ BLISKOWSCHODNIEGO RYNKU LOTNICZEGO – najlepszego na świecie. W tej racji Lufthansa wysadziła nad Atlantykiem 2 Swissairy z 450 ludźmi.
Jest to kazus przemówienia Lorda Admiralicji Winstona Churchilla w Izbie Gmin: KARAWELE KOLUMBA DAŁY HISZPANII AMERYKĘ. A TERAZ 2 NIEMIECKIE FREGATY, „GUBEN” I „BRESLAU”, DAŁY NIEMCOM AZJĘ.
Żeby PRZESKOCZYĆ mego Aerobusa Amerykanie wykonali KILKADZIESIĄT Salto Mortale w stylu Olgi Korbut a teraz Fikołkują inni. Wczoraj przeczytałem np. BŁAZEŃSTWO: Sławomir Sowa, SUPERHELIKOPTER Z POLSKIM NAPĘDEM – Politechnika Łódzka będzie modernizować francuskie śmigłowce; Polska Gazeta Wrocławska, 26 VI 2014, s. 14.
http://nt.interia.pl/raport-wojna-przyszlosci/lotnictwo/news-sb-1-defiant-i-v-280-valor-wojskowe-smiglowce-jutra,nId,1484423 - NOWE TECHNOLOGIE
To będzie najszybszy: TAK W PRZYSZŁOŚCI BĘDĄ WYGLĄDAĆ WOJSKOWE ŚMIGŁOWCE
Zakończyłem sprawę OSPREY'a deklaracją: WŁOSI KUPILI ŚWIDNIK, ŻEBY NAKARMIĆ GŁUPICH POLACZKÓW FEKALIAMI HITLEROWSKIMI, KTÓRE ZJEDLI AMERYKANIE. W roku 2000 r. ŻYDÓWKI przebiły mego Aerobusa Osprey'em więc zostałem wypędzony z Wojewódzkiego Klubu Techniki i Racjonalizacji oraz Politechniki Wrocławskiej jako NIEWYPŁACALNY.
OSPREY jednak to Amerykański Taniec Golasa Pomalowanego w PRĄŻKI, którym w III Rzeszy bawiły się Hitlerówki, bo do niczego innego się nie nadawał. Kilka lat temu Amerykanie ogłosili błogo, że w 2025 ROKU BĘDZIEMY LATAĆ OSPREYAMI, które widocznie nie będą już KOZIOŁKOWAĆ z marinesami???
http://facet.wp.pl/kat,69514,wid,18109564,wiadomosc.html?smgnzebaxbaxhefticaid=11652d//
REWOLUCYJNY DRON AMERYKAŃSKIEJ ARMII Lockheed XFV "Salmon". Marynarka czekała na niego ponad pół wieku
facet.wp.pl | 2016-01-18 (14:21) | 2 opinie, Northrop Grumman
Ma startować i lądować z użyciem śmigieł jak standardowy dron, ale w trakcie lotu korzystać ze skrzydeł. Amerykanie pracują nad nową bezzałogową jednostką, która będzie pełnić funkcje analogiczne do floty powietrznej stacjonującej na większych okrętach - z racji na niewielkie rozmiary drona będą mogły zabrać na pokład nawet niewielkie niszczyciele. "Program ma na celu realizację projektu, który znajduje się na liście życzeń amerykańskiej marynarki od czasów II wojny światowej" - czytamy na stronie DARPA, Agencji Zaawansowanych Projektów Badawczych w Obszarze Obronności.
Pomysł na stworzenie nietypowej konstrukcji, która miałaby pełnić funkcję siły pierwszego reagowania w razie ataku na jednostki morskie, nie jest niczym nowym. Amerykanie próbowali stworzyć maszynę spełniającą takie kryteria jeszcze w latach 50. ubiegłego wieku - wówczas powstały konstrukcje Dynamics Convair XFY-1 "Pogo" i Lockheed XVF-1. Żadna z nich nie odniosła jednak sukcesu z prostego powodu - jednostki osiągały zbyt niskie prędkości, a ponadto okazały się trudne w pilotażu i nieodpowiednie dla małych okrętów, na których miały z założenia stacjonować.
Lockheed XFV "Salmon" (fot. wikimedia commons)
Plany stworzenia konstrukcji, która byłaby znaczącym wsparciem dla małych niszczycieli i fregat, został zarzucony na ponad pół wieku - aż do teraz, gdy za program o nazwie TERN (Tactically Exploited Reconnaissance Node) zabrała się DARPA oraz Biuro Badań Morskich Amerykańskiej Marynarki Wojennej, które finansują prace Northrop Grumman.
Zwieńczeniem współpracy ma być konstrukcja, która wybawi niewielkie jednostki morskie od konieczności oczekiwania na wsparcie śmigłowców i samolotów stacjonujących na większych okrętach lub w bazach lądowych. - Helikoptery są ograniczone zasięgiem i autonomicznością lotu. Z kolei załogowe i bezzałogowe jednostki posiadające skrzydła mogą latać dalej i dłużej, ale muszą operować z lotniskowców lub dużych baz z rozwiniętą infrastrukturą i pasem startowym o długości większej niż jedna mila - tłumaczy Dan Patt jeden z ekspertów programu TERN.
Nowy dron jest inspirowany wspomnianą konstrukcją "Pogo". Maszyna ma startować i lądować pionowo, ale podczas lotu rozwijać znaczne (jak na drona) prędkości. - Celem, do którego konsekwentnie dążymy, jest opracowanie przełomowej technologii zdolnej zapewnić wysoki poziom ISR [wywiad, obserwacja i rekonesans - przyp. red.] i zdolności bojowych w każdej części świata przy niewielkich kosztach utrzymania i bez strat czasu - dodaje ekpert. Choć priorytetową cechą nowej jednostki bezzałogowej mają być jej stosunkowo niewielkie rozmiary, najprawdopodobniej rozpiętość skrzydeł maszyny będzie liczyć około 10 metrów przy maksymalnej masie ładunku w wysokości 250 kilogramów i zasięgu około 1600 kilometrów. Bliższe szczegóły projektu jak dotąd nie są znane, a dziennikarzom zaprezentowano jedynie poglądowy model konstrukcji. Grumman zobowiązał się do zbudowania prototypu oraz przeprowadzenia wstępnej fazy testów. KP
Opinie (2)
~Polacy 5 minut temu: Amerykańska armia to frajerzy.
~Enmerkar 24 minuty temu: Po pierwsze: co to znaczy "Ma startować i lądować z użyciem śmigieł jak standardowy dron, ale w trakcie lotu korzystać ze skrzydeł"? Czy autorka wie, co to jest dron? (Piszę "autorka", bo facet by wiedział. To autonomiczny pojazd powietrzny. Obecność śmigieł, skrzydeł, silnika odrzutowego nic nie zmienia. Po drugie: Amerykanie w ciągu ostatnich 5 lat mieli mnóstwo "rewolucyjnych" pomysłów nowych broni (okręty, rakiety, samoloty, karabiny - wszystko), wszystkie na papierze, bez szansy na realizację. Tylko naprodukowali masę ślicznych obrazków. Natomiast broń rzeczywiście rozwijają Chiny, Rosja, Japonia, Indie. Nie obrazki. Rzeczywiste konstrukcje.
***********
https://marucha.wordpress.com/2021/01/21/wolne-tematy-6-2021/ Ad. 26. https://youtu.be/9xwbXHIt5AM//
Najgłupsze Silniki, Które Spędzają magnatom Naftowym Sen Z Powiek
Pomimo ogromu nowoczesnych i skutecznych rozwiązań technologicznych, cały świat po dziś dzień próbuje skwapliwie trzymać się przestarzałych, sprawdzonych metod. Wyjątek stanowią dwa (2) obszary – inżynieria genetyczna oraz technologia cyfrowa. Dzisiaj jednak porozmawiamy o branży motoryzacyjnej. Co wiesz o sercu swojego samochodu – o silniku? Czy wiesz o nim wszystko? I jaki mógłby być, gdyby nie strategia polegająca na ograniczaniu rozwoju technologii? Porozmawiajmy na ten temat… SUBSKRYBUJ kanał Niesamowite fakty. Aby wesprzeć kanał Niesamowite fakty, zaznacz „lubię to” i podziel się interesującymi filmikami z przyjaciółmi.
Autor Filmu tłumaczy POWÓD Zatrzymania się Postępu Technologicznego w latach 70. ubiegłego wieku. To jest Petrodolar czyli czyli kapitał żydoarabski – zafundowany przez cherubina Hitlera Henryego Kissingera – oraz Raport Rzymski z roku 1972 postulujący BLOKADĘ Postępu Technologicznego, czego inspirację również przypisuje się cherubinowi Hitlera.
Autor ilustruje to przykładem samochodowego silnika spalinowego, który jest ULEPSZANY, ale nie ZASTĘPOWANY silnikami Nowej Generacji, gdyż to spowodowałoby OBNIŻKĘ zużycia ropy naftowej, na czym oparty jest Petrodolar, toteż kapitał żydoarabski finansuje szachrajstwa japońskie.
Krakowski Patent Łukasiewicza UMOŻLIWIŁ trakcję benzynową na silniku OTTA. Cesarz Franciszek Józef Powierzył patent Łukasiewicza Rockefellerowi, zachowując jednak Kontrolę Kapitałową, wobec czego USA są WŁASNOŚCIĄ Habsburgów – bo jak mnie uczono to kapitałem amerykańskim są kierowane przez Rotszyldów kapitały książąt niemieckich.
Na salonie samochodowym PARYŻ 1901 pojawił się jednak samochód PANNA MERCEDES, który nie smrodził, nie dymił i nie hałasował, a Maybach pytany o przyczynę tego odpowiadał, że jest PAROWY. Obecny na tym Salonie Churchill namówił Rockefellera do wykupienia tego silnika, żeby Ford nie zarabiał na samochodzie WIĘCEJ od Rockefellera. TYM SILNIKIEM Niemcy wygraliby bowiem I wojnę światową w r. 1916, przegraną z powodu spalenia przez Rosjan Zagłębia Galicyjskiego po bitwie pod Gorlicami.
Mój silnik spalinowo-parowy VDTW, który był Powodem WTC, był reaktywacją silnika Panna Mercedesa, czego Unia Europejska jako SŁUŻKA Rotszylda zrealizować Nie Mogła. Ponieważ był to pohybel dla Rockefellera to znaczy, że musiał opłacić się Rotszyldowi połową Złota Indii?
Podobna sprawa jest z moim Aerobusem. Saddam Husajn postawił na niego sto miliardów USD zlecając Swissairowi reformę Bliskowschodniego Rynku Lotniczego – najlepszego na świecie. Swiss zlecił opracowanie techniczne Aerobusa dla ANTONOWA w Dniepropietrowsku, ale Lufthansa WYSADZIŁA nad Atlantykiem w 2 Swissairy z 450 pasażerami a Jasir Arafat i Kanclerz Schroeder przenieśli SADDAMA z Dniepropietowska do Pekinu, co było fundacją SUPERMOCARSTWOWYCH Chin. Potem Aerobus-KITAN – od Chin Prawdziców – w wojnie jugosłowiańskiej WYRŻNĄŁ Wszystkie Apacze, aby powrócić do Azji i anektować morze Południowochińskie, którego US Navy – nie mając tej techniki – bronić nie mogło, bo Skurwysynek Bush kazał SKATOWAĆ mego pełnomocnika w NASA.
Aerobus jest BLOKOWANY technologicznie i kapitałowo, gdyż Awiacja byłaby ZA TANIA, ZA BEZPIECZNA i ZA KOMFORTOWA, czego chciał Saddam Husain, ale NIE Rokefelery i Rotszyldy.
https://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/lataj%c4%85cy-samoch%c3%b3d-uko%c5%84czy%c5%82-testowy-lot-mi%c4%99dzymiastowy-dziecko-bugatti-i-cesny-przelecia%c5%82o-75-km/ar-AALCYLb?li=BBr5A5l&ocid=UE12DHP#image=AALCYLb_1|1//
Latający samochód ukończył testowy lot międzymiastowy. "Dziecko Bugatti i Cesny" przeleciało 75 km -
Ikona: PAN CAŁĄ GĘMBĄ ZE SKRZYDLATYMI USZAMI.
oprac. Kacper Kolibabski - dobrze, że nie KALIBABKA czy Donald Tusk na PWr//
Od kilku lat nie zajmuję się tą stroną, gdyż Technika Dronowa to WARIACJE na moim Aerobusie, i gdy niejaki Donald Tusk firmował na PWr STRAŻNIKA TEKSASU. Chodziło tu premiera Donalda Tuska jako Zajoba Amerykańskiego, bo WROGA kapitału południowokoreańskiego i Przydupnika Kanclerz Merkel.
HAWEL NA WAWEL, https://globalna.info/2021/11/24/mamy-wiecej-ropy-i-gazu-niz-arabia-saudyjska-kto-i-dlaczego-zataja-prawdziwe-bogactwa-polski/
Doszło do porozumienia izraelsko-włoskiego w/s eksploatacji złóż gazu w izraelskim szelfie Morza Śródziemnego, który mógłby jakoby zastąpić Gaz Rosyjski. Jeśli jednak Gaz Izraelski jest TAŃSZY od rosyjskiego z racji Transportu do Niemiec, to dużo tańszy byłby Gaz Polski, którego NIE ŁUPKOWEGO jest według amerykańskich danych satelitarnych na Ziemi Lubuskiej, Wielkopolsce i Podkarpaciu 1,7 biliona m3 o wartości – 510 000 000 000 $ (510 mld $).
Ponieważ Największy Przyjaciel Rosji NIEMCY nie odważą się wystąpić przeciwko Polsce i Czechom równocześnie, to można tą sprawę zaproponować kapitałowo Czechom.
30 lat temu poproszono Amerykanów o OSZACOWANIE złoża gazu ziemnego na Górnym Śląsku, na co ci podali wielkość złoża DO JEDNAGO METRA SZEŚCIENNEGO. Przeczytałem to w Rzeczypospolitej.
KONGRES 590 jest transformacją Japońskiego Szachrajstwa, finansowanego przez kapitał żydoarabski cherubina Hitlera. JAPOŃSKIE SZACHRAJE to Elektryki i Katalityki i Hybrydaki, bo Wodorolityki są Oszustwem Niemieckim.
Katalityki szlag trafił z powodu afery BINLADENA-Busha. Otóż Kurwy Kalifornijskie chciały Rządzić Światem moim VDTW, wobec czego zawarły DEAL z Binladenem-Bushem, że dadzą mu zwycięstwo nad Gorem za Zniesienie Przywilejów Ekologicznych Kalifornii. WYGLĄDAŁO bowiem, że po zniesieniu PEKa Kalifornia będzie MUSIAŁA przejść na VDTW Monte Christo, którego patent kupiło od Francuzów BMW.
Binladen faktycznie zniósł PEKa, ale wprowadził dla Kalifornii ZERO EMISYJNOŚCI, co wyeliminowało VDTW Monte Christo, który REDUKUJE zużycie paliwa o 3/4 i umożliwia budowę metr SAMOCHODOWYCH, których budowę Unia Europejska podjęła w Paryżu i Madrycie a zapowiedziała w Londynie i Rzymie, ale metra te zostały ROZPĘDZONE przez Holenderskiego Tygrysa Benzynowego, bo Admirał Holenderski SPALIŁ LONDYN.
Potem śledztwo wykazało, że oskarżenia Małp Samochodowych o korupcje były BEZPODSTAWNE, ale Metra Samochodowe Unii Europejskiej szlag trafił, więc proponuję WYKASTROWANIE Holenderskiego Tygrysa Benzynowego.
Bardziej MAKABRYCZNY obrót sprawa przybrała w Kalifornii. Otóż Binladen wprowadził tam KATALITYKA-Volkswagena z Zerem Emisyjności. Ten VW był UPERFUMOWANYM Katalitykiem, którym Niemcy SKONTROWALI mój VDTW. Po Zjednoczeniu Niemiec zauważono jednak, że w NRD, gdzie jeżdżą OTTA i DISLE trawa przy drogach ROŚNIE a w RFN, gdzie jeżdżą KATALITYKI, trawa przy drogach NIE ROŚNIE. Stwierdzono też, że po wprowadzeniu Katalityków ANTY-VDTW ilość zachorowań na Raka PODSKOCZYŁA więc wycofano cichcem te PERFUMU BINLADANA.
Okazało się, że Perfumy Binladena Niemcy sprzedawali na całym świecie, ale sprawę wyciszono Wysokimi Odszkodowaniami, jednak Niemcy zapłacili TYLKO AMERYKANOM.
Najpierw kapitał żydoarabski Skontrował VDTW Szachrajami Japońskimi, na co polscy fizycy odpowiedzieli NIGDY NIE BĘDZIE SAMOCHODÓW NA PRĄD, bo to jest ABSURD Techniczny, Finansowy, Ekologiczny i BEZPIECZNOŚCIOWY, czyli Idiotyzm do PIĄTEJ POTĘGI. Prąd i Wodór NIE SĄ bowiem źródłami Energii, ale jej NOŚNIKAMI, i to znacznie bardziej UCIĄŻLIWY dla środowiska niż Benzyna. To Lekarstwo nazywa się SKRYTOŻERSTWEM i jest Groźniejsze od Choroby: Była akcja HYBRYDOWYM SKRYTOŻERCOM MÓWIMY NIE.
Teraz dam przykład Szalbierstwa Przemysłowego. Otóż gdy pracowałem w ELWRO w latach 1966-67 to informatycy AEOL biegali Jak Kot Z Pęcherzem, bo polowali na NAGRODĘ Ministerstwa Przemysłu za opracowanie Matematycznego Oznaczenia Stali. Gdy okazało się, że poza nagrodą MPrz była jeszcze Nagroda RWPG i ONZ, co mnie to powiedziałem im: WEŹCIE SOBIE NAGRODĘ PAŃSTWOWĄ I RWPG A JA WEZMĘ NAGRODĘ ONZ.
Mój pomysł był prosty. Otóż do maszyny cyfrowej ODRA trzeba dodać Tablicę Mendelejewa – no i miało się Matematyczne Oznaczanie Stali a przy okazji minireaktor uranowy, który BIŁ reaktory francuskie.
Ten minireaktor nazwałem URSZULA SIPIŃSKA, bo jej ojciec liczył się u CEGIELSKIEGO. Walczyłem Zaciekle tą URSZULĄ SIPIŃSKĄ, aż w roku 1972 powiedziano mi, żebym sobie mój minirekator wsadził Gdzieś, bo Francuzi znaleźli w Gabonie 14 takich minireaktrów sprzed 15 milionów lat; 12 w baterii 3 x 4 a 2 osobno.
Dałem sobie więc spokój, ale w roku 2008 ukazała się książka Pradawne Znaleziska i Fakty, które podważają Podstawy Oficjalnej Nauki FENOMENY NIE Z TEGO ŚWIATA Hartwig Hausdorf, Copyright C F.A. Herbig Verlaubsbuchhandlung GmbH, Muenchen, w której pisze, że złoże uranowe, w której znaleziono REAKTORY liczy 2 miliardy lat a same reaktory mają 700 milionów lat. Na str. 96A zamieszczono zdjęcie takiego Reaktora – podobnego do maszyny do pisania ???
Ponieważ załatwiałem wówczas na PWr Austriacki Silnik SUPEREKOLOGICZNY, który uznałem za Plagiat mego silnika VDTW Monte Christo ta napisałem krótkie omówienie sprawy: "Pretekstem jest odkrycie przez Francuzów w Gabonie 14 Reaktorów Atomowych sprzed 700 milionów lat. Międzynarodowa grupa uczonych zwróciła się do społeczności międzynarodowej o RATOWANIE ICH przed górniczym konsorcjum uranowym, dzięki czemu URATOWANO JEDEN." Na piśmie mam POTWIERDZENIE KZ NSZZ "SOLIDARNOŚĆ" w Politechnice Wrocławskiej: 18-11-2010 z nieczytelnym podpisem Sekretarza.
Na filmie: Reaktor jądrowy sprzed 2 mld lat. Ludzkość wtedy jeszcze nie istniała, Adrian Kotowski z 13.VIII br.
Reaktory są ZAMIENIONE na Szlakę Uranową sprzed 2 miliardów lat.
Być może nie różni się zewnętrznie od swego poprzednika, ale wojskowi piloci siedzący za sterami twierdzą, że potrafi od niego znacznie więcej. Firma Sikorsky zademonstrowała swoją najnowszą maszynę - śmigłowiec CH-53K zwany King Stallion, mający zastąpić drogie i skomplikowane w eksploatacji CH-53E, używane przez amerykańskich Marines.
Pierwsze CH-53K mają pojawić się wyposażeniu piechoty morskiej w 2019 r. i - podobnie jak CH-53E - trafią do amerykańskich okrętów desantowych. Marines mają ich otrzymać ok. 200, zastępując stopniowo poprzedni model, wycofywany w tempie 15 śmigłowców rocznie.
zobacz wyniki: Posiada trzy cyfrowo sterowane silniki GE Aviation T408 o mocy 7500 koni mechanicznych, gwarantujące o 57 proc. większą moc, niż w przypadku poprzednika, spalając przy tym o 20 proc. mniej paliwa. Poza tym ma kompozytową konstrukcję, nowe łopaty wirnika oraz system cyfrowego sterowania lotem "fly-by-wire", kontrolowany z zaopatrzonego w wielofunkcyjne wyświetlacze „szklanego kokpitu cyfrowego”. Dzięki zastosowanym rozwiązaniom nowy śmigłowiec potrafi przenosić 12-tonowe ładunki na odległość ok. 185 km, niezależnie od warunków zewnętrznych. Jednocześnie uproszczeniu uległa obsługa, wskutek wykorzystania nowoczesnych systemów diagnostycznych, uproszczonej konstrukcji oraz systemowi wymiennych elementów.
Krótka historia śmigłowców CH-53: Projekt pierwszego śmigłowca z rodziny CH-53 został opracowany w 1962 r., a pierwsze egzemplarze trafiły do armii cztery lata później. Niektóre modele wykorzystywano do rozbrajania min, inne do operacji specjalnych i wojskowych misji ratunkowych.
Jednak w 1967 r. dowództwo Marines zgłosiło zapotrzebowanie na śmigłowiec o niemal dwukrotnie większych możliwościach transportowych niż najbardziej zaawansowana wówczas wersja CH-53D. Jego następca miał znaleźć się na okrętach desantowych. W ten sposób powstał CH-53E, który po raz pierwszy wzbił się w powietrze w 1974 r. Na kolejny model przyszło czekać 40 lat.
Elektronika online nawet 70% taniej! Sprawdź!
http://facet.wp.pl/kat,69514,title,Black-Knight-Transformer-latajacy-Hummer,wid,16587877,wiadomosc.htmlBlack Knight Transformer - latający Hummer
Ten projekt jest tak futurystyczny, że wielu wątpiło, że w ogóle da się go zrealizować. Bo czy można skonstruować maszynę, która będzie połączeniem helikoptera i wozu terenowego i zachowa wszystkie ich zalety? Sądząc po zdjęciach oraz najnowszym video, okazuje się, to da się zrobić! Czy amerykański Black Knight Transformer otworzy nową erę w dziedzinie zaawansowanych technologii - erę "transformersów"?
Black Knight Transformer to unikalna na skalę światową konstrukcja będąca połączeniem śmigłowca z pojazdem naziemnym. Prace nad projektem rozpoczęły się w 2010 roku i prowadzi je kalifornijska firma Advanced Tactics. Inspiracją dla twórców były coraz popularniejsze multifunkcyjne drony, ale skala projektu miała być dużo większa - za cel postawiono skonstruowanie maszyny na tyle dużej, by mogła być sterowana nie tylko zdalnie, ale również przez pilota. Powinno znaleźć się w niej również miejsce na odpowiednią ilość ładunku.
Zanim zdecydowano się na konstrukcję pierwszych prototypów, projekt przeanalizowali specjaliści z U.S. Army Aeroflightdynamics Directorate oraz NASA. Na początku w ogóle wątpiono, że innowacyjny plan zda test wykonalności. W 2012 roku skonstruowano pierwszy miniprototyp, który i tak ważył niemal tonę. Gdy okazało się, że maszyna spełniła pokładane w niej nadzieje i pomyślnie przeszła serię testów, przystąpiono do prac nad prototypem w skali 1:1. Ma on 9,5 metra długości, 5,8 szerokości i jest wysoki na 2,5 metra. Jego masa wynosi prawie 2 tony. Obecnie trwają ostatnie prace wykończeniowe i testy. Oczekuje się, że pułap operacyjny maszyny wyniesie nawet 3 000 metrów, a prędkość poruszania się na ziemi - 112 km/h. Black Knight Transformer jest zdolny do pionowego startu i lądowania oraz lotu dzięki ośmiu śmigłom zamontowanym symetrycznie po obu bokach maszyny.
Jakie zadania i cele stoją przed "Czarnym Rycerzem"? Przede wszystkim konstrukcja została pomyślana jako mobilna platforma ewakuacyjna dla rannych w boju żołnierzy lub osób poszkodowanych w klęskach żywiołowych i innego rodzaju sytuacjach kryzysowych. Black Knight Transformer ma lądować (lub dojeżdżać) tuż obok rannej osoby, likwidując tym samym konieczność przenoszenia jej na znaczne odległości i związanych z tym dodatkowych obrażeń. Ponadto maszyna ma być wykorzystywana jako transporter różnego rodzaju ładunku w sytuacjach kryzysowych - dzięki budowie modułowej możliwe jest manipulowanie wewnętrzną powierzchnią załadunkową, co umożliwia dostosowanie parametrów konstrukcji do bieżących potrzeb.
Mimo że na początku obawiano się, że Black Night Transformer nie będzie dostatecznie stabilny w powietrzu, wątpliwości te zniknęły po pierwszych lotach testowych, które odbyły się w tym roku. W ramach ćwiczeń maszyna poderwała się w powietrze i wykonała kilka zawisów, choć ich wysokość ze względów bezpieczeństwa ograniczono do 3 metrów. Trzeba przyznać, że kiedy konstrukcja zacznie operować na docelowym pułapie operacyjnym, który jest 1000 razy większy, widok może być doprawdy fascynujący.
BADZIEWIE to po staropolsku zabawka na choinkę.
KP/PFi, facet.wp.pl
http://wiadomosci.wp.pl/title,Chiny-przechodza-do-ofensywy-na-M-Poludniowochinskim-Buduja-sztuczne-wyspy-w-archipelagu-Spratly,wid,16709095,wiadomosc.html?ticaid=112fb1
Od 15 lat SUWERENEM granic azjatyckich jest mój Aerobus. Z tej Racji Pekin dokonał aneksji Morza Południowochińskiego PO OTRZYMANIU mego Aerobusa od Kanclerza Schroedera, wraz z kapitałem stu miliardów $ Saddama Husajna na Aerobusa-ANTONOWA, zamówionego przez Swissaira w Dniepropietrowsku na REFORMĘ BLISKOWSCHODNIEGO RYNKU LOTNICZEGO – najlepszego na świecie. W tej racji Lufthansa wysadziła nad Atlantykiem 2 Swissairy z 450 ludźmi.
Jest to kazus przemówienia Lorda Admiralicji Winstona Churchilla w Izbie Gmin: KARAWELE KOLUMBA DAŁY HISZPANII AMERYKĘ. A TERAZ 2 NIEMIECKIE FREGATY, „GUBEN” I „BRESLAU”, DAŁY NIEMCOM AZJĘ.
Żeby PRZESKOCZYĆ mego Aerobusa Amerykanie wykonali KILKADZIESIĄT Salto Mortale w stylu Olgi Korbut a teraz Fikołkują inni. Wczoraj przeczytałem np. BŁAZEŃSTWO: Sławomir Sowa, SUPERHELIKOPTER Z POLSKIM NAPĘDEM – Politechnika Łódzka będzie modernizować francuskie śmigłowce; Polska Gazeta Wrocławska, 26 VI 2014, s. 14.
http://nt.interia.pl/raport-wojna-przyszlosci/lotnictwo/news-sb-1-defiant-i-v-280-valor-wojskowe-smiglowce-jutra,nId,1484423 - NOWE TECHNOLOGIE
To będzie najszybszy: TAK W PRZYSZŁOŚCI BĘDĄ WYGLĄDAĆ WOJSKOWE ŚMIGŁOWCE
Zakończyłem sprawę OSPREY'a deklaracją: WŁOSI KUPILI ŚWIDNIK, ŻEBY NAKARMIĆ GŁUPICH POLACZKÓW FEKALIAMI HITLEROWSKIMI, KTÓRE ZJEDLI AMERYKANIE. W roku 2000 r. ŻYDÓWKI przebiły mego Aerobusa Osprey'em więc zostałem wypędzony z Wojewódzkiego Klubu Techniki i Racjonalizacji oraz Politechniki Wrocławskiej jako NIEWYPŁACALNY.
OSPREY jednak to Amerykański Taniec Golasa Pomalowanego w PRĄŻKI, którym w III Rzeszy bawiły się Hitlerówki, bo do niczego innego się nie nadawał. Kilka lat temu Amerykanie ogłosili błogo, że w 2025 ROKU BĘDZIEMY LATAĆ OSPREYAMI, które widocznie nie będą już KOZIOŁKOWAĆ z marinesami???
http://facet.wp.pl/kat,69514,wid,18109564,wiadomosc.html?smgnzebaxbaxhefticaid=11652d//
REWOLUCYJNY DRON AMERYKAŃSKIEJ ARMII Lockheed XFV "Salmon". Marynarka czekała na niego ponad pół wieku
facet.wp.pl | 2016-01-18 (14:21) | 2 opinie, Northrop Grumman
Ma startować i lądować z użyciem śmigieł jak standardowy dron, ale w trakcie lotu korzystać ze skrzydeł. Amerykanie pracują nad nową bezzałogową jednostką, która będzie pełnić funkcje analogiczne do floty powietrznej stacjonującej na większych okrętach - z racji na niewielkie rozmiary drona będą mogły zabrać na pokład nawet niewielkie niszczyciele. "Program ma na celu realizację projektu, który znajduje się na liście życzeń amerykańskiej marynarki od czasów II wojny światowej" - czytamy na stronie DARPA, Agencji Zaawansowanych Projektów Badawczych w Obszarze Obronności.
Pomysł na stworzenie nietypowej konstrukcji, która miałaby pełnić funkcję siły pierwszego reagowania w razie ataku na jednostki morskie, nie jest niczym nowym. Amerykanie próbowali stworzyć maszynę spełniającą takie kryteria jeszcze w latach 50. ubiegłego wieku - wówczas powstały konstrukcje Dynamics Convair XFY-1 "Pogo" i Lockheed XVF-1. Żadna z nich nie odniosła jednak sukcesu z prostego powodu - jednostki osiągały zbyt niskie prędkości, a ponadto okazały się trudne w pilotażu i nieodpowiednie dla małych okrętów, na których miały z założenia stacjonować.
Lockheed XFV "Salmon" (fot. wikimedia commons)
Plany stworzenia konstrukcji, która byłaby znaczącym wsparciem dla małych niszczycieli i fregat, został zarzucony na ponad pół wieku - aż do teraz, gdy za program o nazwie TERN (Tactically Exploited Reconnaissance Node) zabrała się DARPA oraz Biuro Badań Morskich Amerykańskiej Marynarki Wojennej, które finansują prace Northrop Grumman.
Zwieńczeniem współpracy ma być konstrukcja, która wybawi niewielkie jednostki morskie od konieczności oczekiwania na wsparcie śmigłowców i samolotów stacjonujących na większych okrętach lub w bazach lądowych. - Helikoptery są ograniczone zasięgiem i autonomicznością lotu. Z kolei załogowe i bezzałogowe jednostki posiadające skrzydła mogą latać dalej i dłużej, ale muszą operować z lotniskowców lub dużych baz z rozwiniętą infrastrukturą i pasem startowym o długości większej niż jedna mila - tłumaczy Dan Patt jeden z ekspertów programu TERN.
Nowy dron jest inspirowany wspomnianą konstrukcją "Pogo". Maszyna ma startować i lądować pionowo, ale podczas lotu rozwijać znaczne (jak na drona) prędkości. - Celem, do którego konsekwentnie dążymy, jest opracowanie przełomowej technologii zdolnej zapewnić wysoki poziom ISR [wywiad, obserwacja i rekonesans - przyp. red.] i zdolności bojowych w każdej części świata przy niewielkich kosztach utrzymania i bez strat czasu - dodaje ekpert. Choć priorytetową cechą nowej jednostki bezzałogowej mają być jej stosunkowo niewielkie rozmiary, najprawdopodobniej rozpiętość skrzydeł maszyny będzie liczyć około 10 metrów przy maksymalnej masie ładunku w wysokości 250 kilogramów i zasięgu około 1600 kilometrów. Bliższe szczegóły projektu jak dotąd nie są znane, a dziennikarzom zaprezentowano jedynie poglądowy model konstrukcji. Grumman zobowiązał się do zbudowania prototypu oraz przeprowadzenia wstępnej fazy testów. KP
Opinie (2)
~Polacy 5 minut temu: Amerykańska armia to frajerzy.
~Enmerkar 24 minuty temu: Po pierwsze: co to znaczy "Ma startować i lądować z użyciem śmigieł jak standardowy dron, ale w trakcie lotu korzystać ze skrzydeł"? Czy autorka wie, co to jest dron? (Piszę "autorka", bo facet by wiedział. To autonomiczny pojazd powietrzny. Obecność śmigieł, skrzydeł, silnika odrzutowego nic nie zmienia. Po drugie: Amerykanie w ciągu ostatnich 5 lat mieli mnóstwo "rewolucyjnych" pomysłów nowych broni (okręty, rakiety, samoloty, karabiny - wszystko), wszystkie na papierze, bez szansy na realizację. Tylko naprodukowali masę ślicznych obrazków. Natomiast broń rzeczywiście rozwijają Chiny, Rosja, Japonia, Indie. Nie obrazki. Rzeczywiste konstrukcje.
***********
https://marucha.wordpress.com/2021/01/21/wolne-tematy-6-2021/ Ad. 26. https://youtu.be/9xwbXHIt5AM//
Najgłupsze Silniki, Które Spędzają magnatom Naftowym Sen Z Powiek
Pomimo ogromu nowoczesnych i skutecznych rozwiązań technologicznych, cały świat po dziś dzień próbuje skwapliwie trzymać się przestarzałych, sprawdzonych metod. Wyjątek stanowią dwa (2) obszary – inżynieria genetyczna oraz technologia cyfrowa. Dzisiaj jednak porozmawiamy o branży motoryzacyjnej. Co wiesz o sercu swojego samochodu – o silniku? Czy wiesz o nim wszystko? I jaki mógłby być, gdyby nie strategia polegająca na ograniczaniu rozwoju technologii? Porozmawiajmy na ten temat… SUBSKRYBUJ kanał Niesamowite fakty. Aby wesprzeć kanał Niesamowite fakty, zaznacz „lubię to” i podziel się interesującymi filmikami z przyjaciółmi.
Autor Filmu tłumaczy POWÓD Zatrzymania się Postępu Technologicznego w latach 70. ubiegłego wieku. To jest Petrodolar czyli czyli kapitał żydoarabski – zafundowany przez cherubina Hitlera Henryego Kissingera – oraz Raport Rzymski z roku 1972 postulujący BLOKADĘ Postępu Technologicznego, czego inspirację również przypisuje się cherubinowi Hitlera.
Autor ilustruje to przykładem samochodowego silnika spalinowego, który jest ULEPSZANY, ale nie ZASTĘPOWANY silnikami Nowej Generacji, gdyż to spowodowałoby OBNIŻKĘ zużycia ropy naftowej, na czym oparty jest Petrodolar, toteż kapitał żydoarabski finansuje szachrajstwa japońskie.
Krakowski Patent Łukasiewicza UMOŻLIWIŁ trakcję benzynową na silniku OTTA. Cesarz Franciszek Józef Powierzył patent Łukasiewicza Rockefellerowi, zachowując jednak Kontrolę Kapitałową, wobec czego USA są WŁASNOŚCIĄ Habsburgów – bo jak mnie uczono to kapitałem amerykańskim są kierowane przez Rotszyldów kapitały książąt niemieckich.
Na salonie samochodowym PARYŻ 1901 pojawił się jednak samochód PANNA MERCEDES, który nie smrodził, nie dymił i nie hałasował, a Maybach pytany o przyczynę tego odpowiadał, że jest PAROWY. Obecny na tym Salonie Churchill namówił Rockefellera do wykupienia tego silnika, żeby Ford nie zarabiał na samochodzie WIĘCEJ od Rockefellera. TYM SILNIKIEM Niemcy wygraliby bowiem I wojnę światową w r. 1916, przegraną z powodu spalenia przez Rosjan Zagłębia Galicyjskiego po bitwie pod Gorlicami.
Mój silnik spalinowo-parowy VDTW, który był Powodem WTC, był reaktywacją silnika Panna Mercedesa, czego Unia Europejska jako SŁUŻKA Rotszylda zrealizować Nie Mogła. Ponieważ był to pohybel dla Rockefellera to znaczy, że musiał opłacić się Rotszyldowi połową Złota Indii?
Podobna sprawa jest z moim Aerobusem. Saddam Husajn postawił na niego sto miliardów USD zlecając Swissairowi reformę Bliskowschodniego Rynku Lotniczego – najlepszego na świecie. Swiss zlecił opracowanie techniczne Aerobusa dla ANTONOWA w Dniepropietrowsku, ale Lufthansa WYSADZIŁA nad Atlantykiem w 2 Swissairy z 450 pasażerami a Jasir Arafat i Kanclerz Schroeder przenieśli SADDAMA z Dniepropietowska do Pekinu, co było fundacją SUPERMOCARSTWOWYCH Chin. Potem Aerobus-KITAN – od Chin Prawdziców – w wojnie jugosłowiańskiej WYRŻNĄŁ Wszystkie Apacze, aby powrócić do Azji i anektować morze Południowochińskie, którego US Navy – nie mając tej techniki – bronić nie mogło, bo Skurwysynek Bush kazał SKATOWAĆ mego pełnomocnika w NASA.
Aerobus jest BLOKOWANY technologicznie i kapitałowo, gdyż Awiacja byłaby ZA TANIA, ZA BEZPIECZNA i ZA KOMFORTOWA, czego chciał Saddam Husain, ale NIE Rokefelery i Rotszyldy.
https://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/lataj%c4%85cy-samoch%c3%b3d-uko%c5%84czy%c5%82-testowy-lot-mi%c4%99dzymiastowy-dziecko-bugatti-i-cesny-przelecia%c5%82o-75-km/ar-AALCYLb?li=BBr5A5l&ocid=UE12DHP#image=AALCYLb_1|1//
Latający samochód ukończył testowy lot międzymiastowy. "Dziecko Bugatti i Cesny" przeleciało 75 km -
Ikona: PAN CAŁĄ GĘMBĄ ZE SKRZYDLATYMI USZAMI.
oprac. Kacper Kolibabski - dobrze, że nie KALIBABKA czy Donald Tusk na PWr//
Od kilku lat nie zajmuję się tą stroną, gdyż Technika Dronowa to WARIACJE na moim Aerobusie, i gdy niejaki Donald Tusk firmował na PWr STRAŻNIKA TEKSASU. Chodziło tu premiera Donalda Tuska jako Zajoba Amerykańskiego, bo WROGA kapitału południowokoreańskiego i Przydupnika Kanclerz Merkel.
HAWEL NA WAWEL, https://globalna.info/2021/11/24/mamy-wiecej-ropy-i-gazu-niz-arabia-saudyjska-kto-i-dlaczego-zataja-prawdziwe-bogactwa-polski/
Doszło do porozumienia izraelsko-włoskiego w/s eksploatacji złóż gazu w izraelskim szelfie Morza Śródziemnego, który mógłby jakoby zastąpić Gaz Rosyjski. Jeśli jednak Gaz Izraelski jest TAŃSZY od rosyjskiego z racji Transportu do Niemiec, to dużo tańszy byłby Gaz Polski, którego NIE ŁUPKOWEGO jest według amerykańskich danych satelitarnych na Ziemi Lubuskiej, Wielkopolsce i Podkarpaciu 1,7 biliona m3 o wartości – 510 000 000 000 $ (510 mld $).
Ponieważ Największy Przyjaciel Rosji NIEMCY nie odważą się wystąpić przeciwko Polsce i Czechom równocześnie, to można tą sprawę zaproponować kapitałowo Czechom.
30 lat temu poproszono Amerykanów o OSZACOWANIE złoża gazu ziemnego na Górnym Śląsku, na co ci podali wielkość złoża DO JEDNAGO METRA SZEŚCIENNEGO. Przeczytałem to w Rzeczypospolitej.
KONGRES 590 jest transformacją Japońskiego Szachrajstwa, finansowanego przez kapitał żydoarabski cherubina Hitlera. JAPOŃSKIE SZACHRAJE to Elektryki i Katalityki i Hybrydaki, bo Wodorolityki są Oszustwem Niemieckim.
Katalityki szlag trafił z powodu afery BINLADENA-Busha. Otóż Kurwy Kalifornijskie chciały Rządzić Światem moim VDTW, wobec czego zawarły DEAL z Binladenem-Bushem, że dadzą mu zwycięstwo nad Gorem za Zniesienie Przywilejów Ekologicznych Kalifornii. WYGLĄDAŁO bowiem, że po zniesieniu PEKa Kalifornia będzie MUSIAŁA przejść na VDTW Monte Christo, którego patent kupiło od Francuzów BMW.
Binladen faktycznie zniósł PEKa, ale wprowadził dla Kalifornii ZERO EMISYJNOŚCI, co wyeliminowało VDTW Monte Christo, który REDUKUJE zużycie paliwa o 3/4 i umożliwia budowę metr SAMOCHODOWYCH, których budowę Unia Europejska podjęła w Paryżu i Madrycie a zapowiedziała w Londynie i Rzymie, ale metra te zostały ROZPĘDZONE przez Holenderskiego Tygrysa Benzynowego, bo Admirał Holenderski SPALIŁ LONDYN.
Potem śledztwo wykazało, że oskarżenia Małp Samochodowych o korupcje były BEZPODSTAWNE, ale Metra Samochodowe Unii Europejskiej szlag trafił, więc proponuję WYKASTROWANIE Holenderskiego Tygrysa Benzynowego.
Bardziej MAKABRYCZNY obrót sprawa przybrała w Kalifornii. Otóż Binladen wprowadził tam KATALITYKA-Volkswagena z Zerem Emisyjności. Ten VW był UPERFUMOWANYM Katalitykiem, którym Niemcy SKONTROWALI mój VDTW. Po Zjednoczeniu Niemiec zauważono jednak, że w NRD, gdzie jeżdżą OTTA i DISLE trawa przy drogach ROŚNIE a w RFN, gdzie jeżdżą KATALITYKI, trawa przy drogach NIE ROŚNIE. Stwierdzono też, że po wprowadzeniu Katalityków ANTY-VDTW ilość zachorowań na Raka PODSKOCZYŁA więc wycofano cichcem te PERFUMU BINLADANA.
Okazało się, że Perfumy Binladena Niemcy sprzedawali na całym świecie, ale sprawę wyciszono Wysokimi Odszkodowaniami, jednak Niemcy zapłacili TYLKO AMERYKANOM.
Najpierw kapitał żydoarabski Skontrował VDTW Szachrajami Japońskimi, na co polscy fizycy odpowiedzieli NIGDY NIE BĘDZIE SAMOCHODÓW NA PRĄD, bo to jest ABSURD Techniczny, Finansowy, Ekologiczny i BEZPIECZNOŚCIOWY, czyli Idiotyzm do PIĄTEJ POTĘGI. Prąd i Wodór NIE SĄ bowiem źródłami Energii, ale jej NOŚNIKAMI, i to znacznie bardziej UCIĄŻLIWY dla środowiska niż Benzyna. To Lekarstwo nazywa się SKRYTOŻERSTWEM i jest Groźniejsze od Choroby: Była akcja HYBRYDOWYM SKRYTOŻERCOM MÓWIMY NIE.
Teraz dam przykład Szalbierstwa Przemysłowego. Otóż gdy pracowałem w ELWRO w latach 1966-67 to informatycy AEOL biegali Jak Kot Z Pęcherzem, bo polowali na NAGRODĘ Ministerstwa Przemysłu za opracowanie Matematycznego Oznaczenia Stali. Gdy okazało się, że poza nagrodą MPrz była jeszcze Nagroda RWPG i ONZ, co mnie to powiedziałem im: WEŹCIE SOBIE NAGRODĘ PAŃSTWOWĄ I RWPG A JA WEZMĘ NAGRODĘ ONZ.
Mój pomysł był prosty. Otóż do maszyny cyfrowej ODRA trzeba dodać Tablicę Mendelejewa – no i miało się Matematyczne Oznaczanie Stali a przy okazji minireaktor uranowy, który BIŁ reaktory francuskie.
Ten minireaktor nazwałem URSZULA SIPIŃSKA, bo jej ojciec liczył się u CEGIELSKIEGO. Walczyłem Zaciekle tą URSZULĄ SIPIŃSKĄ, aż w roku 1972 powiedziano mi, żebym sobie mój minirekator wsadził Gdzieś, bo Francuzi znaleźli w Gabonie 14 takich minireaktrów sprzed 15 milionów lat; 12 w baterii 3 x 4 a 2 osobno.
Dałem sobie więc spokój, ale w roku 2008 ukazała się książka Pradawne Znaleziska i Fakty, które podważają Podstawy Oficjalnej Nauki FENOMENY NIE Z TEGO ŚWIATA Hartwig Hausdorf, Copyright C F.A. Herbig Verlaubsbuchhandlung GmbH, Muenchen, w której pisze, że złoże uranowe, w której znaleziono REAKTORY liczy 2 miliardy lat a same reaktory mają 700 milionów lat. Na str. 96A zamieszczono zdjęcie takiego Reaktora – podobnego do maszyny do pisania ???
Ponieważ załatwiałem wówczas na PWr Austriacki Silnik SUPEREKOLOGICZNY, który uznałem za Plagiat mego silnika VDTW Monte Christo ta napisałem krótkie omówienie sprawy: "Pretekstem jest odkrycie przez Francuzów w Gabonie 14 Reaktorów Atomowych sprzed 700 milionów lat. Międzynarodowa grupa uczonych zwróciła się do społeczności międzynarodowej o RATOWANIE ICH przed górniczym konsorcjum uranowym, dzięki czemu URATOWANO JEDEN." Na piśmie mam POTWIERDZENIE KZ NSZZ "SOLIDARNOŚĆ" w Politechnice Wrocławskiej: 18-11-2010 z nieczytelnym podpisem Sekretarza.
Na filmie: Reaktor jądrowy sprzed 2 mld lat. Ludzkość wtedy jeszcze nie istniała, Adrian Kotowski z 13.VIII br.
Reaktory są ZAMIENIONE na Szlakę Uranową sprzed 2 miliardów lat.