Skip Navigation
 

Zdjęcie aktualne

01. WSTĘP I: Od 8000 do 2600 lat pne.

https://www.praslowianie.pl/praslowianie-slowianska-europa-kultura-amfor-kulistych-prapolska.html

PIERWSZE KULTURY PRA-POLSKIE
 Kultura Lendzielska (od ok. 5000-3400 p.n.e.)
 Kultura Pucharów Lejkowatych (od ok. 4300-2800 p.n.e.)
 Kultura Amfor Kulistych (od ok. 3700-2000 p.n.e.)
 Kultura Ceramiki Sznurowej (od ok. 3100-1800 p.n.e.)

SUBKULTURA ceramiki sznurowej była GROBOWYM rytuałem II fazy kultury pucharów lejkowatych. KCSz pochodziła od katedry Gereona na Wawelu jako I mauzoleum Gerwazego-Gereona, zdobionej motywem SZNURA.

Ten Grobowy Rytuał kultury pucharów lejkowatych ogłosił w Polsce Tadeusz Sulimirski z Londynu, który liczył się w archeologii Europejskiej. Ja wyprowadziłem KCSz z wawelskiej Katedry Gereona, której budowę PRZERWAŁA Waleska Złotowłosa, by zbudować ojcu OBECNĄ katedrę wawelską, z kryptą Grobów Królewskich, którą Powtórzyła w katedrze wrocławskiej na mauzoleum Dla Siebie. W tej sprawie wezwałem Bundestag, który zasilał konto na moje nazwisko, do którego ja dostępu nie miałem.

Ponieważ krypta wawelska jest Przepalona i Otynkowana a wrocławska pięknie Zeszklona fosforem z Annopola to wytłumaczyłem, że nauczono się szklić fosforem. Do Wrocławia przypływali Lordowie Szkoccy po Stal i Żelazo, którzy oglądali kryptę Waleski i kupowali fosfor dla Szklenia Swych Zamków.

Ponieważ dostarczali Żelazo Śląskie na Maltę to zorientowali się, że w Maroku są duże zasoby fosforu, który dostarczali do Ameryki Południowej, gdzie powstała architektura megalityczna odlewana LEJZNĄ.

Ta chronologia ma uzasadnienie w farze II w Wiślicy i katedrze w Kamieniu Pomorskim jako mauzoleach zabitych przez Tyfona z Pragi marszałkach Gerwazego. Określa też początek II fazy kultury pucharów lejkowatych i Potwierdza GRECKI charakter językowy kultury pucharów lejkowatych.

Można też mówić o Słowiańskim charakterze kultury amfor kulistych, gdyż Niemcy Nie Mieli Wątpliwości co do jej SANSKRYCKIEGO charakteru językowego, a z Sanskrytu wywodzą się języki słowiańskie.

Datowanie kultury amfor kulistych od ok. 3700 do 2000 p.n.e. jest Niewydarzone. KAKu była związana militarnie i politycznie z kulturą pucharów dzwonowatych jako IMPERIALIZMEM Starego Państwa egipskiego. KPDz dokonała zbrojnego podboju Wysp Brytyjskich, wg Skalibrowanych datowań w l. 2400 pne, po podboju Europy Środkowej. Imperializm ten powstał na kieleckim STALOWNICTWIE i Wielkiej Miedzi Kieleckiej, z czym wiązała się budowa Wawelu WICEKRÓLEWSKIEGO, co datuje go na 2700 pne.

Zeus z Poznania zalecał się do Hery z Pragi, która miała Humory, więc kazała swemu marszałkowi Heraklesowi pobić Zeusa, co ten zrobił Skutecznie. To wykorzystał Tartess-Tanger wysyłając na Pomorze amerykańskich Serenów, co przestraszyło Herę, która pomogła Zeusowi pobić ich na Wolinie, po czym wysłała Heraklesa do Włoch i Iberii.

W Wisełce na Wolinie zginął Wandaluz, któremu Serenowie zbudowali NAJWSPANIALSZY grobowiec megalityczny k. Piły a jego następca Szreniawa zawarł pakt z Egipcjanami z Wenecji i Razem Pobili Europę, z czego Serenom dostała się jej Czwarta Część. - To powinno być po roku 2700 pne.

Datacja kultury pucharów lejkowatych na 4300-2800 p.n.e.) jest NIESTOSOWNA. Otóż Erozja Kloaczna katedry Gereona została oszacowana na Tysiąc Lat, które wypada DODAĆ do Budowy przez Egipcjan Wawelu Wicekrólewskiego po r. 2700 p.n.e., co daje kulturze Ceramiki Sznurowej na 3700 pne jako początkiem II fazą KPLej. Kultura ceramiki sznurowej powstała więc NIE 3100, ale 3700 p.n.e., co zgadza się z jej Powszechnością i Budową STONEHENGE, na którego megalitach wojownicy Gereona-Gerwazego Podpisali się KRAKOWEM.

Mamy tu HISTORYCZNĄ Korektę głównych kultur neolitycznych Polski:
Kultura Lendzielska (ok. 5200-3400 p.n.e.)
Kultura Pucharów Lejkowatych (4800-2700 p.n.e.)
SUBKULTURA Ceramiki Sznurowej Kultury Pucharów Lejowatych (ok. 3700-1800 p.n.e.)
Kultura Amfor Kulistych (2700-1700 p.n.e.)
  Kultura Pucharów Dzwonowatych (2700-2100 p.n.e.)

Bajeczna Polska miała 4 waluty: Żelazne PŁACIDŁA-GRZYWNY; Miedziane PIERŚCIENIE; Złote STATERY i Srebrne DIRHEMY.
Pamiątką monety ŻELAZNEJ jest katedra kielecka, niewątpliwie Chalibska, wobec czego Apollo po wypędzeniu Chalibów wprowadziłby PIERŚCIENIE z Wielkiej Miedzi Kieleckiej o których mówi Władca Pierścieni Tolkiena. To PRZECZY istnieniu Pra-Polski kultury naddunajskiej, gdyż Pra-Polska mogła pojawić się dopiero z walutą Miedzianą Apolla, co nazywa się kulturą LENDZIELSKĄ.
Złote statery wprowadziła matka Aleksandra Wielkiego Olimpiada jako walutę FEMINISTYCZNĄ a arabskie dirhemy z dobrego srebra turkiestańskiego Prawdzice. Pierwsze srebrne monety polskie zaczął bić dopiero Bolesław Chrobry po zdobyciu KRUSZU-Freiberga w roku 989.

ZAMKI MAZURSKIE JAKO ARCHITEKTURA WALESKI ZŁOTOWŁOSEJ???

Adolf Hitler zainteresował się wawelskim pałacem Marii Egipcjanki, którego NIE POTRAFILI zrekonstruować Polacy. Wezwał więc najlepszych architektów niemieckich, którzy odbudowali pałac na zasadzie TAK POWINNO BYĆ. Ja wykazałem jednak, że kolumny tego pałacu były z ŻELAZOMIEDZI, które wyrabowali powstańcy Kościuszki NA ARMATY, wobec czego Austriacy przebudowali pałac na KUCHNIE GARNIZONOWE.
To jest WAŻNE dla chronologii Zamków Mazurskich, które według mnie, były naśladownictwem wawelskiego kasztelu NA GRÓDKU Waleski Złotowłosej, II fazy kultury pucharów lejkowatych zwanej SUBKULTURĄ Ceramiki Sznurowej. Mazurskim naśladownictwem pałacu Marii Egipcjanki na Wawelu jest II zamek w Szczytnie, adaptowany przez Niemców na Ratusz. To SPYCHA zamki mazurskie do czasów PRZEDEGIPSKICH. Były one budowane przez kapitał bursztynu kopalnego jako KADZIDŁA świątynnego, które Saba z Salomonem zastąpili Mirą Arabską.
Trzymając się wawelskiej proweniencji zamków mazurskich trzeba przyjąć, że Kraków SCHEDLA jest miedziorytem Olimpiady – matki Aleksandra Wielkiego – SPRZED Przebudowy Krakowa przez Deinokratesa jako MODELU Aleksandrii Egipskiej. U SCHEDLA mamy pałac Marii Egipcjanki z północnymi oknami MAZURSKIMI, co suponuje, że Dźwigarowe Okna zostały wprowadzone Po Zbudowaniu Północnej Ściany Pałacu – prawdopodobnie równocześnie z kolumnami z Żelazomiedzi ???
U Schedla BRAKUJE Kasztelu Waleski Złotowłosej Na Gródku, który ja uważałem za MODEL Zamków Mazurskich. To kwalifikuje Zamki Mazurskie na Architekturę WALESKI ZŁOTOWŁOSEJ, czyli że według Korekty Głównych Kultur Neolitycznych Polski POWYŻEJ to Zamki Mazurskie są o TYSIĄC LAT STARSZE (!!!) od Wawelu Egipskiego. Uważam, że Maria kazała zburzyć kasztel Waleski, bo zasłaniał jej WIDOK z okien północnych.
 
Strony:« Poprzednia 1 2 3
 
 
« powrót|drukuj